En underskattad musiker

Jobb idag igen. Eftermiddag. Känner mig inte alls peppad. Men om jag har tur så kanske jag får träffa lite trevligt folk i alla fall. Fast det lär väl heller inte hända... *suck*

Sov länge idag. Det behövdes känner jag. Men jag har i alla fall hunnit sätta upp en tavellist i "nya" trappen och nu tänkte jag diska lite också.

Ev blir det en liten inköpstripp imorrn(efter personalmötet *suck*). Har lite småsaker som skulle behövas här hemma. Hösten är bra tid att inreda tycker jag. Man är inne mycket mer och känner att man vill ha detmysigt runt sig. I alla fall jag...

Igår såg jag Extra extra. Brukar i och för sig se det ganska ofta. Igår var i alla fall den gamla(hur gammal är han egentligen?) soul-killen Stephen Simmonds med. För några år sedan
lyssnade jag en del på honom. Inte för att det riktigt är min typ av musik, men ibland behöver man variation antar jag. Efter den perioden glömde jag helt bort honom. Så ny har jag kollat lite på Youtube(den bästa uppfinningen någonsin?) och inser att jag fortfarande gillar honom. Kanske en av Sveriges mest underskattade musiker.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback