Film, pannkaka och sjukdom

Japp, är hemma från jobbet idag. Känns inte så fräscht att jobba då man hostar och snorar. Sen gör ju inte febern en speciellt pigg heller.
Men imorrn är jag förhoppningsvis tillbaka! Skulle ändå jobba sjukt mycket i veckan, så en dags sjukdom är inte det värsta som kunde hända. Hoppas nu bara att det inte blir fler än en...

Med tanke på det blir det en lugn kväll. Kanske åker jag och hyr en film och köper lite godis. Det känns alldeles lagom. Har jag tur får jag sällskap av brorsan som kommer hem i helgen.
Vad ska jag se för film då?
Jag är kass på att se film egentligen. Har aldrig koll på nya filmer och ser mest bara maffiafilmer och filmer om tragiska livsöden. Typ människor som knarkar, prostituerar sig eller bara allmänt bor i slummen eller nåt sånt. Så jag har sällan koll på vad människor snackar om när det kommer till film. Men nu känner jag i alla fall för att se en, så vi får väl se vad det blir...

Nu ska jag käka ugnspannkaka. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback