Förvirrad?

Nyss var det någon som ryckte i dörrhandtaget och sedan knackade på. Trodde först att det var mamma, brorsan, J eller nån. Öppnade i alla fall...och vem står där ute?
Jo, min granne som bor några dörrar bort. Snacka om att han såg förvånad ut när jag öppnade. Han bad om ursäkt och sa att han hade gått fel.
Är det inte lite illa när man inte ens hittar hem? Iofs är de som bor där kanske inte guds bästa barn, och kanske var han inte helt clean...men ändå. Även om jag kommer hem askalas så tar jag ju rätt dörr.

Men jag tyckte mest att det var kul och garvade åt situationen.

Kommentarer
Postat av: HannahSthlm

Nu har jag två viktiga tävlingar till förmån för Barncancerfonden på min blogg.

Du kan vinna ett fint HOPE-halsband lr en söt Herman-nalle att ge till någon du bryr dig om!

Kika gärna in och var med! Ha en fin kväll..snart;)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback