Gud lyssnade

Mamma har målat själva trappstegen hos mig idag. Färgen stank så mycket att hon blev yr. Hur rädd blev jag inte att lilla Sven skulle vara död när jag kom hem igen? Dessutom gick det ju inte att gå upp och kolla heller. Var så himla rädd och hade så dåligt samvete hela dagen, så gissa om jag blev glad när jag kom hem och såg att han bara mådde fint! Vet inte vad jag hade tagit mig till annars... Lilla fina Svenne.

Imorrn har jag tagit ledigt. Jag och mamma hade tänkt åka till Umeå. Shoppa. Ta lite mått i lägenheten. Och kika lite på brorsans skola. Nice. Känner att jag är i behov av en liten tur. Nog för att det kommer att bli en hel del Umeå sen också. Flytt, inflyttningsfest, Magnus Betnér, hockey, Håkan Hellström(som i alla fall blev framflyttat...) mm. Men det blir bra. Gillar att röra på mig, om än det bara är korta bitar.

Håller på att ladda ner Timbuktu & Damns live-platta. Yeeah! Sen blir det sängen. Pronto!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback