I mitt badrumsskåp...

...har det inte direkt varit någon vidare ordning. Smink, gamla tuber med diverse krämer, damm och typ saker som inte hör hemma där. Allt i en (o)salig röra.

Häromkvällen bestämde jag mig för att verkligen röja på riktigt. Röja och sortera.



Det gick inte att hitta det sminket jag letade efter just då.
Det var äckligt av gammalt puderdamm. Och grejer jag aldrig använder tog för stor plats.



Vardagssmink har fått en neccessär. Ögonmake en annan. Och i den trejde samsas läppstift, gloss och underlagsmake. Mycket mindre rörigt. Dessutom är en hel del skumma tuber kasserade.



(Klicka)

Till sist...ett smart användningsområde till gamla snapsglas. Pennor och små borstar bor numera där.



(Och ja, mitt badrumsskåp är ganska så organge-färgat.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback