Instutioner

Har ringt både tandläkaren och a-kassan nu på morgonen. Och nu ska jag strax knåpa ihop ett mail till arbetsförmedlingen + posta ett brev till a-kassan och betala en räkning.
Ibland är jag så jävla bra!
Grejen är den att jag brukar skjuta på sånt här. Hatar att ringa till okända människor på olika instutioner. Men, nu är det gjort i alla fall.

Igår var jag ledig. Men jag hade återigen migränen från helvetet. Låg i soffan hela dagen. Knarkade och spydde om vartannat. Har varit med om roligare ledigdagar. Orkade inte ens diska. Blä!

Idag ska jag i alla skola in en ny tjej. En tjej som jag känner dessutom. Det blir bra. Kul att slippa vara själv hela eftermiddagen. :)
Hon ska jobba med mig imorrn också. Good, good.

Nej, bäst att skriva det där mailet då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback