Mer färg överallt tack!

Efter pedikyren igår så insåg jag att det är så mycket mer jag skulle behöva göra.
Grillas några timmar i ett solarium t.ex. Är sjukt blek nu. Det är faktiskt sant. Är snart genomskinlig, så blek är jag. Haha... Skulle även behöva tona håret. Tycker att det ha blivit för ljust. Och när jag ändå är igång så borde jag färga fransarna och brynen också. Kanske kan jag fixa det ikväll...om jag orkar. Dessutom behöver jag plocka brynen. Visst, jag är glad över att mitt hår växer grymt fort. Men ibland bannar jag det...för hur kul är det att även ögonbrynen växer lika fort? Vore jag kille skulle jag vara en sån som rakade sig på morgonen och hade helskägg på kväll typ. Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback