Sviniga Todd och sviniga jag

Let's face it. När jag är hemma och sjuk så orkar jag inte bry mig så mycket om nåt. Speciellt inte mitt utseende. Duschen används inte speciellt flitigt, inte kläder eller smink heller. Idag skulle jag bara förbi videobutiken och pizzerian, typiska ställen jag besöker när jag är sjuk, men ändå så pass frisk att jag kan stå på benen. Hur som helst, slängde på mig kläderna som låg närmast, tjorvade ihop håret i en ful tofs och ja...sen var det inte mycket mer. White trash on drugs beskriver looken ganska väl...
Grejen var bara den att jag hann springa på en bekant på videoaffären och på pizzerian jobbade såklart snyggingen. Damn it! Varför just då? Min ständiga "tur"...

Nu har jag duschat, tvättat håret, peelat ansiktet och en ansiktmask sitter på. Den stramar så det känns faktiskt som en smärre ansiktslyftning. Haha...
Grejen är den att jag genast känner mig piggare! Skitigt hår och flottig panna gör ju inte direkt att man känner sig friskare...

Vad det blev för film?
Jo, det blev faktiakt hela tre stycken. Flyga drake, nån sydamerikansk film om tortyr och korruption och Sweeney Todd som jag såg tidigare ikväll. Cool film måste jag säga. Mycket blod och ond bråd död. En favoritkategori. Haha... Sen gillar jag musikaler också. VISSA musikaler, typ den här och Jesus Christ Superstar. Men jag hade gärna haft mer handling, eller mer oförutsägbara saker kanske jag kan säga. Men se den! Om ni inte redan har gjort det...

Och hur kan Johnny Depp alltis lyckas vara så jäkla snygg och sexig? Oavsett vilken roll han spelar. Har är ett mysterium. Fast ett rätt så trevligt sådant...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback