Update: I'm sick

Jag är förkyld, har lite feber och jobbar hela tiden. Jag tänkte bara upplysa om det om ni har haft mig borta. Egentligen pallar jag inte att jobba hela tiden när jag är sjuk, men vad har jag för val egentligen? Finns fan ingen annan som kan jobba just nu...

Hur som helst. Idag börjar jag först 15.30 så jag tänkte åka en sväng till stan nu. Handla lite mat, kolla på ett tyg att ha på sitsarna på mina "nya" stolar och ja, typ köpa smink?

Haha...på tal om smink. Fick den roligaste komplimangen på länge av en kollega. "Alltså jag har tänkt säga det här ett tag nu...du ser alltid så oförskämt fräsch ut."
Haha...nja, det tycker jag inte. Speciellt inte när jag är förkyld och trött. Men jag ska vara ärlig, smink kan göra mycket.

I förrgår träffade jag förresten mitt favoritspan. He's so cute! Och trevlig. Tur att jag hade noll kunder just då så jag kunde snacka med honom ett tag. Jag tror att han hade saknat mig. Haha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback