Vart tog våren vägen?

Idag är det åtminstone lite sol ute, men jag måste säga att jag är väldigt avundsjuk på människor som bor i mer civiliserade delar av landet. De som faktiskt har vår nu. De som kan sitta ute på balkongen utan att frysa ihjäl. De som har barmark och kan börja påta i trädgården. Ja, jag erkänner det faktiskt. Jag är avundsjuk. De här jävla snöhögarna här lär väl inte smälta bort föränn efter midsommar...

Sista dagen på lång-jobbar-helgen. Eftermiddag. Det funkar la. Söndagar brukar vara ganska sköna att jobba överlag. *peppar, peppar*

Innan jobbet tänkte jag dammsuga. Dammråttorna och hårbollarna håller på att ta över min lägenhet. Jag skäms ju om någon kommer på spontanbesök. Och jag gillar inte att behöva skämmas över le castle aka. mitt hem.

Bode fila ner naglarna också. De är riktigt skabbiga nu. De skivar sig och är jättefula. Blä!


image836

image316

Typ...ge mig nu?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback