Cancer?

Har ett födelsemärke i pannan, alldeles vid hårfästet som har funnits där forever. Men nu har det hänt nåt med det. Det har börjat stå ut, klia och göra ont när man trycker på det.

Cancer är självklart första tanken. Men samtidigt så har jag fått så dålig hy på sistone, med massa små(och stora för den delen också) finnar, så det kan ju bara vara en finne som råkat hamna där också.
Well...får avvakta några dagar och se vad som händer.

Har även hört att leverfläckar i händerna är ett tecken på cancer. Vet inte om det är en myt eller inte, men hur som helst har jag fått en liten fläck på insidan av tummen. Nu i sommar nån gång skulle jag tro. 

Sa jag att jag lider av "lätt" hypokondri också?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback