En dusch kanske?

Känner mig jäkligt snygg just nu. Sitter invirad i en stor kofta + filt i soffan med mina stubbiga ben(som dessutom blivit blåfärgade av de nya jeansen!), flottiga hår, avskavda nagellack på tårna och oplockade ögonbryn. Lägg sen till naglar som skivat sig, dålig hy och mörka ringar under ögonen. Och där har ni mig! Sexy mama...not! Snarare white-trash-brutta.

Tror att det får bli en rejäl uppfräschning ikväll. Eller tror, jag måste. Haha...


Saknar babe. Vi ses alldeles för sällan. Jobbigt tycker jag. Men jag har gjort allt jag kan, så vad ska man ta sig till? Jag vet faktiskt inte.


Känner mig småkrasslig ikväll med. Det är mest bara på kvällarna. Skumt. Men ska i alla fall försöka kurera mig med varm mjölk med honung och c-vitaminer i mängder. Wish me luck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback