En trevlig kväll med trevligt sällskap

Blev en riktigt trevlig kväll.

Fyndade en guldig vas för 20 spänn på loppisen. Tror att jag ska ha den i badrummet, eller kanske i sovrummet? Vi får se var jag rymmer den. Det var ju bara det. Har ju kanske inte direkt få saker hemma...
Kom förresten på ett miniprojekt som jag ska utföra så fort som möjligt i köket. Jag tror att det kommer att bli finfint. Ni får se när det är klart.

Efter loppisen hängde jag med Kajsa, Ricky och brorsan. Vi kikade i roliga tidningar från 70-talet(eller vi läste mest sexspalter...haha), skvallrade, skrattade, åt honungsmelon och Ricky drack öl. De är så lättsamma och alltid roliga att va med! Lika knäppa som mig till och med. ;P

Och nu sitter jag här. Slötittar på tv och käkar fetaost med min hemodlade zuccini. Mumma!

Beroende på vädret och vad det finns för utbud i övrigt så tror jag att jag ska försöka städa lite imorrn. Det börjar förfalla här hemma igen... Har även en fika-dejt med Matilda på eftermiddagen. Nice värre! Börjar vara ett tag sen vi sågs sist så det är verkligen på tiden!

Nu ska jag läsa lite inredningstidningar och kanske sova snart. Vi får se...
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback