Fan vilken moral jag har egentligen! Fy på mig!

Okej, det här blev inte riktigt som jag hade planerat det. En flaska likör senare liksom.
Why, oh why?
För att jag är pissed...på flera sätt, och inte kan hantera det på nåt annat sätt just nu. Eller jo, jag kan, men jag orkar helt ärligt inte. Ibland faller den här fasaden också. Och jag blir så där ohärligt dubbelmoralig som man kan bli ibland, när fasaden faller. Det är äckligt. Jag känner mig äcklig. Det är så jävla onödigt egentligen! Just därför.

Om jag går och lägger mig nu, kommer jag att må dåligt imorrn då? Jag tror det.
Om jag skickar sms nu, kommer jag att må dåligt imorrn då? Förmodligen.
Kan jag avstå något av det? Troligtvis...inte.

Kommentarer
Postat av: Linna

hoppas det känns bättre nu ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback