Kanske borde man gå på en match eller två?

Jag kan med handen på hjärtat erkänna att jag verkligen har noll koll på AIK:s trupp inför den här säsongen. Det enda jag vet är att "gullefjun" har skrivit på. Men annars, noll koll.

Slötittade lite på de lokala nyheterna tidigare ikväll. De sände ett reportage från AIKs första isträning(en riktigt stor grej här i stan) och jag hittade en anledning att gå och se ett par matcher i år!
Anledningen är en riktigt het fransman vid namn Pierre-Edouard Bellemare.

Mörkhårig, bruna ögon, fina läppar, bra benstomme...ja, vad mer kan man begära? Dessutom ser han lite nordafrikansk ut tycker jag. Vilket ju inte är helt omöjligt då han är från Paris, och det skulle ju i så fall förklara hans vackra yttre. (Nej, jag är inte alls partisk. Hehe... ;P )

Ni kan se inslaget här om ni känner för det. Drygt fem minuter in i programmet.
Se och njut!








Kommentarer
Postat av: Lovisa - Be yourself

LIF<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback