Lördagskvällen

Har bara softat ikväll.
Käkat en jättegod sallad med bulgur, avocado, feta + massor av annat. Men jag glömde oliverna! Jepp, när jag väl började med det blev jag helt hooked. Haha... Sen har jag druckit lite rödvin, lyssnat på musik, snackat med lovern, kollat lite film och bara haft det skönt i soffan. Och ja, här sitter jag än med ett vinglas i handen. Soooft...

Jag tror däremot att jag ska diska lite nu. Kanske renbädda och plocka undan lite också. Har jag riktigt, riktigt tur så får jag en het marockan som sängvärmare senare. Men det beror nog lite på hur pokern går också. Haha...


"Well, if sweet talking you could make it come true
I would give you the world right now on a silver platter
But what would it matter?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback