Luleå

Var iväg en sväng till Luleå med mamma idag. Shoppade lite och käkade lunch. Trevligt, trevligt!
Hittade nya gardiner till vardagsrummet, en glasfågel, ett snyggt fat och en skön topp. Inte så mycket och inte så dyrt, men jag är nöjd!

Fick världens huvudvärk på vägen hem. Det vanliga: huvudvärk, illamående och nackont. Är så less! Tog medicin och sov en snabbis när jag kom hem, och det blev faktiskt bättre vilket i alla fall var skönt. Var längesen medicinen hjälpte nämligen.
Men, jag ska inte klaga! Jag lever ju.

Imorrn har jag en del saker att uträtta så jag hoppas att jag slipper få tillbaka huvudvärken då. Har inte tid med sånt!

Färgade förresten fransarna samt brynen ikväll. Känns nice. Och jag känner mig inte lika skabbig längre. Haha...

Nä, nu ska jag lösa lite korsord och sen sova. Så gammal är jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback