Måndag

Jag mår illa! Är less på att må illa!
Har gjort det konstant sen mitten av förra veckan ungefär. Inte ball. Och jag har ingen aning om varför heller. Ibland känns det som att jag måste spy, men ibland känns det typ bara som att jag är uttorkad eller nåt. Och på tal om det, har druckit sjukt mycket vatten också. Hela tiden.

Blir jobbigt att jobba idag pga illamåendet. Orkar knappt diska här hemma ju. Är rädd att jag kommer att vara otrevlig med kunderna också. Som i fredags typ. Var väl inte otrevlig, men jag kände mig bara så deppad och apatisk att jag inte orkade vara extra trevlig.

Nej, nu klagar jag igen. Lite illamående har inget dött av, får pimpla Samarin och se glad ut!

Jobb idag som sagt. Eftermiddag. Får se om jag ska jobba imorrn eller om jag ska gå på hockey istället. Kärpät spelar i stan! Kärpät är mitt "hemmalag" i Finland. En kille från Liminka spelar till och med i laget. Vore kul att se matchen! Men, vi får se om jag kan vara ledig eller inte. Får förhoppningsvis veta ikväll.

Nu, sminkväskan och fixa ett vettigt ansikte. Haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback