Måndag

Kollar lite på friidrott. Men jag måste ju erkänna att jag är lite neg och tycker att det mesta känns lite urvattnat efter Bolts rekord igår. Men det är som sagt bara min åsikt...
Gårdagen var ju helt jävla fantastisk! Och det känns ändå som att killen inte ens ger allt. Han kommer garanterat att tangera sitt eget rekord igen.

Sitter och funderar på om jag ska sneaka till mig ett par maskiner i tvättstugan nu. Är egentligen rätt så trött, men tvättar jag ikväll så är det ju gjort och jag slipper det undet mina lediga dagar. Skulle ju vara ganska så skönt...

Är som sagt ledig igen. Hela tre dagar. Soft. Imorrn tänkte jag mig en sväng till stan. Har några mer eller mindre viktiga ärenden. Kolla på lite höstkläder och inredning. Kanske nya kuddar eller nån skön filt? Vi får se vad jag kan hitta.

Nä, det får bli tvättstugan i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback