Nytt från Timberland

Det lönar sig tydligen att ha semester. Fick riktigt bra lön den här gången! Borde få det nästa månad också, eftersom att jag hade en del semesterdagar då också.
Har förresten en del semesterdagar kvar också. Det + kompdagar. Lovely! 

Köpte ett par jeans på Lindex och ett par sandaler från Timberland idag.  Behöver faktiskt ett par nya till Lissabon-resan, då mina supersköna har blivit trasiga i en söm. Ja, skorna alltså. Och det var 50% på dem så det kändes som ett riktigt fynd då Timberland har grym kvalitet. Blir nog bra att knalla runt bland kullerstenar och långa backar i dem.

Nu ska jag hoppa in i duschen. Sen blir det pizza med vänner.
Ciao!

Samma modell som mina sandaler, fast mina är i brunt. Som de här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback