Pulp fiction och bullar

Hade en trevlig kväll med vänner igår. Satt ute i solen och snackade strunt och lyssnade på musik. Spelade även ett spel som liknade kubb, men det hette något annat. Behöver jag säga att jag sög? Som sagt, motoriken är sällan på min sida...
När det började bli mörkt och kallt ute så spelade vi tv-spel istället. Behöver jag säga att jag sög? Haha...
Strax efter tolv kom vi på att vi var sjukt sugna på nåt att käka, så vi gick till macken. Blev pistagelängd med mjölk. Våldigt gott! Det avnjöt vi till Pulp Fiction. En av världshistoriens bästa filmer. Och med ett av det bästa soundtracken någonsin. Lovely!
Var hemma drygt tre tror jag. Trött som stryk.




En klassisk scen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback