Tisdag

Idag lyser solen. Ser rikitgt fint ut ute. Men det värsta är att jag blir för tolerant mot värmen under sommaren. Alltså på våren och i början av sommaren tycker jag att 20-23 grader är varmt. Eller lagom snarare. Men nu måste det vara minst 25(gärna över 30) för att jag ska kunna njuta av värmen och ens gå ut utan kofta och långbyxor. Haha... Lite jobbigt är det faktiskt.

Men jag tänkte ändå ge solen en chans. Gå över till mamma och lägga mig på gräsmattan och pressa. I lä borde jag inte frysa ihjäl i alla fall.
Tar med mig nya Drömhem och trädgård, några nektariner, korsord och kanske lite musik. Fast jag är döless på musiken i mobilen. Men, men...bättre än ingenting kanske?

Känns lagom med en slö-dag idag. Fick världens migränanfall igår afton. Mådde pissilla, var alldeles stel i nacken och kunde varken sova eller vara vaken för huvudet gjorde så ont. Hatar när det är så! Men, jag ska faktiskt inte klaga. Migrän är inte farligt, bara jobbigt och det kunde ha varit så mycket värre(även om det inte känns så under ett anfall). Och jag får se det som en prövning helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback