Torsdag

Skulle egentligen ha varit ledig idag. Men en tjej på jobbet har varit sjuk hela veckan så jag lovade att jobba. Känns sådär. Har mensverk och någon form av magkatarr så jag hade gärna stannat i soffan och glott på friidrott hela dagen. Men samtidigt känns det bra med en extra slant i plånboken. Så jag klagar inte den här gången.

Igår köpte jag en ny matta till vardagsrummet. Har letat hur länge som helst efter en att ha under matbordet. Hittade en fin keliminspirerad matta i ull till ett bra pris. Den var dock lite för stor. Så vad gör jag? Jo, jag kom på den brillianta idéen att lägga den nya mattan under soffbordet och placera mattan som låg där(en handknuten persisk sak) under matgruppen. I'm so clever! Haha...
Men fint blev det. Är riktigt nöjd!
Nu vill jag ha lite nya kuddar också...

Nä, bäst att klä på sig lite kanske. Ser kallt ut ute idag. Mulet och blåst. Hösten kom så fort... :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback