Torsdag

Mår lite bättre idag. Har inte så fruktansvärt ont i huvudet längre, utan mår mest illa. Natten var dock riktigt jobbig. Hade så ont att jag inte visste hur jag skulle ligga för att kunna somna, eller ens stå ut. Ville bara åka in på sjukhuset och få morfinpump. Vilket de knappast skulle ge mig men...
Men som sagt, man ska inte klaga. Det kunde ha varit mycket mycket värre.

Baby ringde från jobbet för ett tag sedan. Han ville be om ursäkt för att han var så stressad igår när jag och Matilda träffade honom på stan. Han ville förklara varför och bad som sagt om ursäkt flera gånger om han hade verkat otrevlig. Ibland är han bara för söt. För jag hade inte ens tänkt tanken att han var otrevlig. Men gulligt av honom i alla fall. Och ännu gulligare var det när han sa att det var trevligt att äntligen ha fått träffa Matilda. Och att han uppskattar att få träffa mina kompisar också.
Min familj och mina nära vänner är det viktigaste jag har, så för mig känns det riktigt bra att få höra sånt.


Eftersom att jag inte riktigt hann städa igår...så hade jag tänkt göra det idag istället. Hur bra har det gått? Inte alls... Ligger fortfarande i soffan och är ömklig. Men imorrn kanske? Jo, då måste jag faktiskt ta tag i det här!


Får se om jag orkar göra nåt alls ikväll. Kanske gå en sväng till mamma. Men mer blir det nog inte. Mår som sagt riktigt illa och vill inte spy nånstans...




Kommentarer
Postat av: M

Du kan ju hälsa honom att jag inte tyckte att han var otrevlig :P



Han verkar vara jättegullig, och du verkar må väldigt bra av att ha honom i din närhet. Det är huvudsaken tycker jag :)

(Men skulle han såra dig på något sätt så får jag komma på något otäckt sätt att göra honom illa på ;P )


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback