Onsdag

Baksmällan efter semestern kom idag. Pang! Sådär bara. Klev upp ur sängen alldeles nyss och jag är fortfarande hur trött som helst!
Ska man inte vara utvilad när man varit ledig? Okej, kanske inte när man har vänt på dygnet totalt. Haha...

Sitter och lyssnar på gamla Cher-låtar och dricker kaffe. Hon var en av mina favoriter när jag var liten. Jag minns att vi ofta brukade lyssna på henne i bilen. Jag tycker faktiskt att hon är riktigt bra när jag lyssnar nu också. Alltså inte de "nyare" låtarna, typ Belive och Strong enough, utan de från -60, -70 och -80-talet.
Sen har jag alltid tyckt att hon är en cool kvinna också. Och då skiter jag faktiskt i alla hennes ingrepp, hon är ju hur snygg som helst ändå! Åtminstone var hon det, nu har jag inte sett henne på ett tag så.

Anyway. Är glad att jag jobbar eftermiddag idag. Hade inte pallat att stiga upp och jobba förmiddag. Jag är lite konstig för oftast tycker jag nästan att det är skönare att jobba på kvällen är morgonen. Det gör mig inte så mycket att sluta först efter åtta, men att börja jobba åtta på morgonen? FY! Inte min melodi. Då är jag ändå så trött när jag slutar att jag typ bara ligger i soffan och halvsover. Men när jag jobbar eftermiddag så kan jag ändå göra saker när jag slutat. Det är ju då jag är som piggast.

Nu ska jag kanske försöka göra nåt annat.
Ciao!




Mamma var faktiskt lik Cher när hon var ung.
Kanske är det därför jag alltid gillat henne?
(Cher alltså, mamma gillar jag såklart också...haha)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback