Svarta sneakers

Ibland är jag lite rolig. I våras ville jag ha helvita sneakers. Alltså med vita detaljer och allt. Sagt och gjort. Jag köpte ett par från Nike. Gillar dem fortfarande.

Men i höst vill jag istället ha helsvarta sneakers med svarta detaljer. Har hittat två som jag funderar på.



Le Coq Sportif


 


 

Converse




Priset är ungefär detsamma för båda. (Ca 1000:-)
Gillar detaljerna på de från le Coq, men samtidigt så känns Converse mer som en klassiker. Fast jag vet att det ska finnas en annan modell på svarta Converse i skinn som är ännu snyggare. Har dock inte hittat dem nånstans... De har bara en stjärna på sidan, och inte den klassiska cirkeln. Så ni kan väl hålla utkik åt mig va? Haha...

Hur som helst tror jag att jag ska vänta tills jag är i Lissabon. De har ju t.ex. Footlocker där också, och det är ju roligare att handla på plats än via nätet.

Eller hur?


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback