Är alla i Portugal snygga?

Orkade inte sola mer än en timme idag. Tog typ inte på nåt alls. Får ta en tripp till solariet istället. Vill inte vara världens blekfis när jag åker till Portugal. Har fått för mig att alla är lika snygga och perfekta som Ronaldo där så. Haha...

Har mått illa sen jag hade migrän sist. Missbrukar samarin, men det vill inte hjälpa. Yr är jag också. Värst är det på förmiddagarna. Kvällarna är lite lindrigare. Det kan bero på att jag fick en annan medicin sist jag hämtade ut, och nu har jag börjat med den. Har även trappat upp till maxdosen. Det kan som sagt vara därför, och isåfall borde det gå över snart. Jag hoppas det! Är inte så kul att gå runt och må illa hela tiden.

Kvällens planer är att ladda upp med snarr och hyrfilm. Måste bara vänta på att bilen kommer tillbaka först. Är för lat för att cykla. Varm choklad vill jag också ha! En försmak på hösten känns det som. Men på tisdag är semestern slut, så den närmar sig faktiskt. Tyvärr...


Cristiano Ronaldo Cool Hairstyles.


Är alla portugiser så här snygga?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback