Höstmys

Är sugen på lite nytt till vardagsrummet. Lite mys inför hösten och vintern. Det kan behövas.

Som de flesta andra i vårt mörka land så älskar jag skenet av levande ljus. Någon ny fin ljuslykta skulle därför inte sitta helt fel. Inte heller en ny pläd. En stor varm mysig sak som man kan som man kan vira in sig i kalla vinterkvällar i soffan. Vilket självklart leder mig in på kuddar. Jag älskar orientalisk inredning med allt vad det innbär. Mysigt, mustigt och ombonat. Kelimkuddar är jättefint tycker jag. Fina mönster och ett gediget hantverk. Ett par sånna skulle gärna få pryda min soffa. De är dock lite svåra att få tag i här, men om jag inte missminner mig så ska Åhléns sälja något liknande i höst? Kan vara värt att kolla upp! Skulle gärna mixa dem med lite mer färgglada kuddar med inslag av glansiga material. "Lapptäckskudden" från Indiska är t.ex. hur fin som helst och skulle passa ypperligt den stilen jag hade tänkt mig.

Som sagt, vi får se vad jag kan hitta på stan imorrn i min jakt på höstmys.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback