Året som gått

Gör samma lista som förra året. En kort sammanfattning av året som gått.


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Ja, det är väl klart. Annars hade det varit ett riktigt tråkigt år va?  
2. Höll du några av dina nyårslöften? Ja, jag besökte ett nytt land och försökte ha så kul som möjligt.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Någon bekant, men ingen nära vän.
4. Är det något du saknat år 2008 som du vill ha år 2009? Mer tid med H och familj och vänner, fetare lön, varmare klimat och fler resor.
5. Vad var din största framgång 2008? Alla nya underbara bekantskaper. Att jag lärt mig äta så mycket nytt. Och att jag lärt mig så mycket om mig själv.
6. Vad spenderade du mest pengar på? Resor, vin och underkläder. Låter som en bra kombo va?
7. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit fler chanser och verkligen levt livet. Samt hållit bättre kontakt med släkten.
8. Vad önskar du att du gjort mindre? Ätit halvkass mat bara för att det ska "gå snabbt", tjatat och överanalyserat.
9. Hur tillbringar du nyår? På jobbet som vanligt, sen chilla med vänner och champagne.
10. Vem saknade du? De som flyttat långt bort. H, när vi inte har umgåtts av olika skäl. Och min släkt i Finland.
11. Finns det någonting du ångrar med 2008? Ångrar inte så mycket. Mest det jag inte gjort.
12. Vilken del av 2008 var bäst? Första eller andra halvan? Både och. Blev tokförälskad under första halvan, men den var jobbig av andra skäl. Andra halvan har mer gått på rutin. På gott och ont.
13. Hur tror du 2009 blir i sin helhet? Jag kan bara hoppas, inte tro. Jag hoppas att alla mina nära och kära får må bra med allt vad det innebär. Hoppas också att jag och H kan fördjupa våran relation. Hoppas även på nya spännande upplevelser, resor och mycket tid med de jag tycker om.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback