Dan före dan

Jag var klar med mina julklappar för ett bra tag sen, egentligen. Men varje år händer samma sak: jag får lite smått panik att jag varit för snål med mina nära och kära! I år är de dessutom värda extra mycket känner jag. Dels för att de har stått ut med mina utbrott, men också för att jag faktiskt har fått både en cykel och en dammsugare av mamma i förväg. Det är inte helt gratis och mamma är inte heller världens mest förmögna.

Summa summarum: jag beger mig ut dagen före julafton för att fylla på klapphögen. Så lunch på stan och sen lite shopping är dagens planer. Tror ni att jag är ensam om det? Haha...knappast. Men jag vet ungefär vad jag tänker köpa, så det är nog rätt så lugnt. Tänkte investera i lite nya snygga undisar till mig själv också. Bara för...att!

Nä, nu är det jalla jalla för att hinna med bussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback