D&G Cannes

Köpte som sagt en liten julklapp till mig själv igår. Något som jag suktat efter lääänge, men alltid varit för snål för att köpa, men nu slog jag till!

Under granen i år kommer Cannes från D&G Time ligga. Eller rättare sagt, den kommer förmodligen att sitta på min handled på julafton(och alla andra dagar).

Den är vacker, kvinnlig, elegant, bling-bling och ja, som ett fint smycke. En D&G-klocka har länge stått högt på önskelistan så jag köpte den inte en dag för tidigt! Att jag sen får leva på nudlar(fast det kommer jag ändå inte att göra) resten av advent, ja det var det faktiskt värt.
Nöjd som tusan är jag!






Nu kommer det här att låta som en klyscha, men den ÄR mycket finare i verkligheten. Den glittrar mer och urtavlan är i pärlemor. När jag har min kamera här igen så ska jag försöka komma ihåg att fota och visa er.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback