Don't fight the feeling, relax

Ikväll har jag träffat baby. Jag blir mer och mer kär i honom för varje gång! Han var däremot inte så överförtjust i mina orangea slingor. Jag förstår honom! Killar tycker sällan att sånt är snyggt, precis som att de sällan finner mode attraktivt på tjejer. Jag gillar heller inte "inne-killar" rent stilmässigt. I mina ögon ser det mest töntigt och fult ut, i alla fall med killmodet som råder. Jag fick i alla fall en för tidig julklapp av honom, en flaska likör i form av en kvinnokropp. Rätt så cool! Dessutom matchar den Gaultier-parfymen. Inte illa!

Har även kokat knäck med massor av mandel. Vet inte om det blev så gott. Får testa imorrn när de stelnat!

Nu ska jag sova!
Ciao!


"Make friends with your past
Then you can leave it at last"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback