Eyecandy...

Jag är riktigt trött och ska alldeles strax dejta sängen.

Har varit med det vanliga gänget ikväll. Sett småkronorna vinna över Ryssland. Min första JVM-match. Rätt så kul, även fast jag pratade bort större delen av den. (Sorry!)
Hittade en riktig pudding i svenska laget också, André Petersson. Söt som socker och ögon med ett jäkla sug i. Lägg sen till perfekt hår, smaskiga läppar och fin benstruktur. Är det mycket mer man kan önska sig?
Haha...ibland känner jag mig verkligen som en snuskig gammal kärring, and you know, I kind of like it! ;)
Lite ögongodis skadar hur som helst aldrig. (Däremot är han smålänning, och de har kanske inte alltid den sexigaste dialekten...)

Sverige-Finland på nyårsafton. Hejja Finland!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback