Gott nytt år!

(Nytänkande rubrik va?)

Börjar nyårsafton som vanligt, dvs med att jobba. Det har jag gjort de senaste åren och det gör mig faktiskt ingenting. Fast just idag måste jag erkänna att det hade varit rätt så praktiskt att vara ledig. Har nämligen lovat att ha firandet hos mig. Jag slutar 17.15 och 18.30 kommer gästerna. Jalla, jalla! Men vi ska göra något så simpelt som hemmagjord pizza och glass med fruktsallad och kolasås. Men jag äter så mycket fin mat annars så. Haha. Kolla på småkronornas match mot Finland tänkte vi också göra. Festligt värre!

Nä, jag tror att det kommer att bli jättebra. Har tre flaskor rödvin och två flaskor skumpa så det kan ju inte annat än sluta bra, right? Hehe.

Men gott nytt år på er alla därute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback