Hockey och sex

Sov tolv timmar i natt. Det är fan inte illa! Eller jo, det är riktigt illa att sova till ett en måndag... Drömde om sex hela natten kändes det som. Har gjort det ofta den senaste tiden. Tydligen är det ett bra omen i alla fall. Haha.

Fick erbjudande om att gå på hockey ikväll. AIK-Djurgården. Tackade ja! Jag kan behöva lite action. När jag har haft en lugn helg så längtar jag efter att gå ut, göra nåt galet och gå och lägga mig först på morgonen. När jag har haft en sån helg så längtar jag bara efter lugna hemmakvällar. Aldrig blir jag då nöjd! Men nu behöver jag se folk och bli lite exhalterad och förbannad, så känns det.

Har en del att röja upp hemma. Ett berg av disk bland annat. Sen är det massa grejer överallt efter gårdagens pyssel också. Behöver klä på mig också. Haha.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback