Intermezzo

När jag ändå är i farten så tänkte jag att jag kan visa en annan sak som jag fick i julklapp.

Har länge suktat efter fina vinglas(är också en sucker för fint porslin och glas av bra kvalitet) så i år önskade jag mig vinglas från Orrefors klassiska kristallserie Intermezzo. Ni känner säker igen den blå droppen... Klassiskt och riktigt snyggt tycker jag! Så nu behöver jag inte längre skämmas när jag serverar vin. Bra det!

Däremot fick jag två uppsättningar, vilket jag tycker är lite onödigt, så imorrn tänkte jag åka och byta ut en av dem till
tumbler-glas i samma serie. Kan ju vara trevligt att även kunna servera vatten till vinet i fina glas.

Ibland känner jag mig så fruktansvärt vuxen. Nästan övermogen... Haha!


Intermezzo Goblet





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback