Julklappsshopping

Nu är jag i princip helt klar med julklapparna. En kommer med posten nästa vecka(boken till mormor) och en ska jag sy, men annars tror jag inte att någonting saknas. Det känns sådär både och, för jag gillar ju faktiskt att köpa klappar och skulle gärna köpa allt till min familj, men ekonomin sätter ju faktiskt stopp nån gång. Känner mig i alla fall rätt så nöjd med det som jag hittat.

Efter dagens shopping med min bror så käkade vi lite sen lunch på Kanel, åkte sen sen och tjötade lite med mamma och vi bestämde oss för att fara en sväng på Solbacken och Bibo också. Sen blev det Nobelfesten på tv med några glas vin och lite ost och kex. Trevligt värre!

Nu ska jag sova. Börjar om att jobba imorrn.




Taika från Iittala.
Mamma ska bland annat få en sån här att dricka kaffe ur på jobbet.
Jag tycker själv att den är jättefin och skulle gärna ha en hel kaffeservis!
(Har bara en skål från samma serie i nuläget...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback