Lista mig!

Namn: L8
Smeknamn: Lite för gammal för det va?
Låt som du när du är ledsen sörjer till: Beror på varför jag sörjer.
Vad tror folk om dig: Dryg, bitter och irakier, tydligen.
Stämmer det: Jag, dryg och bitter? Ha! Det andra dementerar inte mamma i alla fall...
Vad får du oftast komplimanger för: Att jag är ärlig. Fast gillar folk verkligen det? Lovern ger mig komplimanger för sånt som gör mig för generad att ens tänka på.
Vad säger du för att imponera på någon: Jag vräker på med nån tuff story.
Hur imponerar man på dig: Gör inte som ovan i alla fall... Att inleda samtalet med att tilltala mig som "madmoiselle" brukar funka!
Brukar du skratta för dig själv: Hela tiden!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS: "Okej, gör så! :) "
Var bor du: A-torp
Trivs du där: Southside 'til I die!
Äger du några Converse: Yes, ett eller två par.
Brukar du bli för full: "Jag blir aldrig full, bara lite onykter" Klockrent!
Är du allergisk mot något: Inte rent fysiskt.
Nästa mål i ditt liv: Orka inta sängen.
Hur svarar du i mobilen: "Ja, hallå?" Trevlig som få är jag!
Vem ringde du senast: Pappa.
Vad sa den du senast pratade med i telefon: "Gå och sov nu!"
Antal timmar sömn i natt: Inte så många som brukligt är i alla fall.
Brukar du komma i tid: Har blivit lite mer av en tidsoptimist på sistone. Förr var jag ALLTID i tid.
När mår du bra: Just efter 18.00...
När blev du fotad senast: Öh?
Hur känner du dig nu: Rastlös och lite stressad.
Vanligast färg på dina kläder: "You'll never see me wear a suit of white" Men jag säger aldrig aldrig!
Vad tycker du om fötter: Jag är jäkligt glad att jag har ett par!
Vad saknar du: Nån som har värmt upp sängen åt mig. Och en mille eller två på kontot.
Hade du en bra kväll igår: Jag sov i soffan. Så ja, det hade jag nog!
Favoritdryck på morgonen: Kaffe. Starkt och svart som tjära. Fast med en skvätt mjölk.
Rakar du benen: Ja, annars skulle jag se se ut som en apa!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Direkt efter jobbet. I soffan. Annars är det mer varierande.
Är du blyg: Haha! Jag tror aldrig att jag har blivit kallad blyg.
Sysslar du med någon idrott: Nä, Gud så onödigt! 
Vill du hellre ha mail än brev:
Får ändå bara räkningar och otrevliga brev, så för närvarande: mail!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja, jo, nä, ja, ibland.
Har du spytt offentligt: Det är kanske det enda jag är bra på!
Är du nöjd med ditt liv: Det kunde ha varit värre. Det kan det alltid.
Är du bortskämd: På många sätt: ja. På andra sätt: nej.
Vad gör du i morgon: Kränger korv och svär i mitt huvud över jobbiga kunder.
Vad är det värsta du vet: Oj. Allt från rasism till messmör. Jag tycker illa om mycket.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka: Slösa? Skor är alltid en investering.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild: Anna Anka
Vad längtar du till: Att snön tinar bort och att folk slutar frossa i äcklig julmat.
Har du bra vänner och äkta vänskap: Ja. Och från min sida: ja.
Vad använder du för shampoo: TRESammé. Ja, jag har gått på reklamen. (Fast det är faktiskt riktigt bra!) 
Vad är det finaste du fått: All disk bortdiskad när jag kom hem efter en lång arbetsdag. Det är min typ av romantik!
Hur gammal är du: Beror på vem som frågar...
Du samlar på: Förutom massa materiella ting så säger jag upplevelser och minnen!
Gröna eller röda äpplen: Bara de inte är mjöliga så är jag nöjd!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Mamma får stå ut med mycket skit.
Gillar du golf: Har inte tålamod till sånt.
Vilken tid gick du upp idag: 10.30. Ca.
Har du sovit i den egen säng i natt: Ja, det hoppas jag! Har då betalat den med egna pengar så.
Har du strumpor på dig nu: Nä, får klaustrofobi av sånt.
Är det okej att gråta: Om man är latino.  
När grät du senast: Nyss. När jag såg på tv. Men jag är hobby-latino så det är okej.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: En miljon är egentligen inte så mycket, men en liten resa skulle det kanske bli. Och skor! (Som utan miljonen med andra ord.)
Bär du glasögon eller linser: Bara solglasögon. I'm a rockstar!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Beror på om jag är ledig.
Vill du gifta dig: Ja, men jag stenvägrar en hemsk möhippa! Jag bara varnar er!
Vill du ha barn: Med mina exemplariska gener så självklart!
Solar du ofta: Är jag alldeles för rastlös för. Men jag gillar solen!
Är du bra på att laga mat: Gick HR, säger det ingenting? Kanske inte...
Är du flygrädd: Inte mer än att ett par glas vin och några pills kan bota det.
Hur vig är du: Nja.
Är du musikalisk: Jag hade MVG i musik. Men det säger verkligen i-n-g-e-n-t-i-n-g!
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller mjölk.
Tror du på ett liv efter döden: Tror du på ett före?
Tycker du om sushi: Nja, tillagad fisk är mer min grej.
Vad äter du helst när du ser på film: En stor fet godispåse eller ostbricka och vin om jag vill verka mer civiliserad.
Bor dina föräldrar tillsammans: Öh, lite hippare än så är man väl!
Har du tandläkarskräck: Mer och mer för varje år som går. Kanske beror det på att det numera kostar pengar att gå dit.
Har du någon gång gråtit dig till sömns: När jag hade ögoninflammation var hela kudden blöt.
Senaste låten du hörde: No surprises - Radiohead



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback