Semester

Det där med rutinerna ja... Det går helt ärlig sådär. Försöker sova tidigare och vakna i vettig tid på morgonen, men det är verkligen jättesvårt. Bättre än förr är det, men jag hoppas att det kan bli ännu bättre. Ikväll t.ex. har jag just börjat tvätta fyra maskiner. Jag kommer med andra ord inte att vara i säng innan tolv. Å andra sidan har jag en veckas semester(igen) nu och då tycker jag inte riktigt att jag behöver hålla lika mycket på "reglerna".

Imorrn ska jag till tinget. Göra en grej. Inget jag orkar gå in på nu(det är rätt så komplicerat). Sen kommer Emma och gänger hit och ser Idol och äter knäck. Mys!
På lördag har jag planerat in en lunchdejt med Sanna. Waynes förmodligen. Kanske kikar jag lite på julklappar också. På kvällen har jag ingen aning om vad som händer, och det kanske är lika bra? Även söndagen lämnar jag blank. Till veckan ska jag försöka ta migg till Luleå nån dag. Dvs, jag har lagom mycket planer för semestern. Skönt!

Nu ska jag laga american panncakes och dega i soffan.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback