Sex and the City 2

Nej, jag har inte gått och lagt mig än. Råkade se trailern till Sex and the City 2. Åh, vad spännande! Helt ärligt ser jag faktiskt fram emot den(jag är alltså inte alltid ironisk) och SATC är alltid SATC. Den bästa serien som någonsin gjorts kanske?

Och inte nog med det, filmen utspelar sig delvis i Marocko! Bara en sån sak! Redan långt innan jag träffade H ville jag resa till Marocko. Mina drömmars land. Jag vet inte var jag fick den idéen, men det är något som har etsat sig fast i skallen och som vägrar försvinna därifrån.

Ska ni se 2:an? Jag tänker i alla fall göra det! (Fast jag kommer inte att gråta som hela(?) salongen gjorde under ettan...)








Carrie i Marrakech



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback