And that's what makes my life so fucking fantastic

Det blev en trevlig kväll på Alhem igår. Pizza, en flarra vin och godis. Mums! Men min mage verkade inte riktigt ha gillat det, för den är mindre glad idag. Man kan inte få allt helt enkelt!

Jag jobbar eftermiddag idag, dvs jag börjar först 12.30. Ändå var jag uppe 8.15. Det är duktigt, och det händer verkligen aldrig i vanliga fall! Inte i min värld. Men jag var tvungen att ringa till tandläkaren, och efter det så tyckte jag att det var lika bra att stanna uppe. Så jag har hunnit dricka kaffe(fast det gör jag ju varje morgon), ta en lång skön dusch, raka benen noggrant(ibland är jag så jävla slarvig...), tvätta håret, fixa naglarna med snygg fransk manikyr, plocka undan i lägenheten och ja, sitta här då. Tänkte hinna fixa räkningarna och kanske diska också. Så jävla duktig jag är! Hehe...

Jag har aldrig varit något fan av Lily Allen, inte alls faktiskt. Men jag gillar hennes senaste singel. Texten är klockren och låten har liksom något speciellt...
Dessutom får jag cravings att fixa mitt hår sådär. Längden och färgen har jag redan. Men jag vill ha det sådär perfekt plattat och med perfekt lång lugg. Snyggt! Men min lugg blir aldrig sådär snygg om jag inte fixar den i en timme på morgonen. Hm...




"And I'll take my clothes off
And it will be shameless
'Cause everyone knows that's how you get famous"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback