Let's do a list!

Stänger du av mobilen när du sover?
Nej, den är igång dygnet runt. Men det är inte säkert att jag svarar jämt för det.

Vem såg dig senast naken?
En kille vars namn jag inte vill nämna här. Ja, förutom jag själv då.

Hur såg du ut på högstadiet?
Oj, du...måste vi ta upp det här?

Hur är du att ha som arbetskamrat?
Mer omtyckt än hatad hoppas jag. Jag tror att de tycker att jag är pålitlig, social, punktlig och hjälpsam...men kanske en aning pratig.

Har du celluliter?
Jo, några stackare finns det nog.

Biter du på naglarna?
I perioder. Men just nu är de faktiskt fina.

Har du något handikapp?
Inte vad jag vet. Men det är nog inte så höga odds på att jag har en släng av någon bokstavskombination. "Jag har damp, ADHD och rastlöshet..."

Är det rädd för att få hängbröst?
Hört talats om plastikkirurgi någon gång?

Svär du?
För mycket och för grovt. Blev tillsagd senast i helgen. Borde verkligen försöka skärpa mig.

Är du trevlig mot Jehovs vittnen?
Jag respekterar verkligen människors tro, även om jag själv inte tror på samma sak. Så varför skulle jag vara otrevlig mot dem? Fast jag måste ju erkänna att de kan vara lite jobbiga ibland...

Om du var tvungen att välja en maträtt som du måste äta varje dag livet ut, vad väljer du?
Hm...kanske mammas lasagne? Den är riktigt god! Eller nä, jag kan inte bestämma mig...men det behöver jag förhoppningsvis aldrig göra heller.

Vilken mat är den största missen att bjuda dig på?
Korv. Det är INTE ok. Eller någon inälvsmat. Blä! Oliver är också en stor miss.

Har du blivit arresterad?
Nej, så olaglig är jag väl ändå inte?

Är du rädd för Securitasvakter?
Nej, verkligen inte. Jag respekterar dem inte ens. Tyvärr har jag träffat på för många rasistiska rötägg i den branchen för att kunna göra det.

Har du någonting att dölja?
Haha...O, JA!

Ljuger du?
Det händer. Eller kan vi säga att jag tänjer på sanningen ibland?

Har du kysst en polis?
Inte vad jag vet.

Skulle du gå upp klockan tre på natten för att hämta din pojkvän från krogen?
Oftast har jag inte ens gått och lagt mig då så det skulle inte vara några problem.

Vilken tv-serie skulle du helst leva i?
Weeds. Jag ska ju gifta mig med Conrad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback