Make time to live a little?

"Make time to live a little
Don't let this moment slip by tonight
You'll never know what you're missing
'till you try..."


Senaste tiden har varit ett totalt kaos. På de flesta plan. Jag vet inte om det är över än, för jag vågar inte se framåt alltför mycket. Jag kan inte prata om det, än. Det är alldeles för jobbigt.

Det värsta är att jag inte ens vågar ta till mig de positiva sakerna som händer. Det känns som att gud kommer att straffa mig för att jag stundvis mår bra och tänker på mig själv. Det känns helt enkelt som att jag handlar väldigt egoistisk när jag mår bra.

Ändå hoppas jag på morgondagen. Hoppas att jag inte har för stora förväntningar och att det blir någonting över huvud taget. Som sagt, det är mycket som händer och jag vet inte alls hur jag ska handskas med alla de olika känslorna. Jag hoppas bara på att allt kommer naturligt och att jag inte behöver grubbla sönder hjärnan ännu mer. Jag hoppas att allt kommer att bli bra.

Nu ska jag borra in näsan i kudden och drömma mig bort ett tag.
God natt!

PS! Jag vet inte om jag är tillbaka här riktigt än. Jag lovar inget, utan ser det här mer som ett test.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback