Spelets regler...

Hur fort kan man ringa? Ska han eller jag ringa först?

Det är jobbigare än jag trodde det här med att dejta. Det var längesen sist, han är äldre(är han yngre har ju jag liksom alltid övertaget, känns det som) och dessutom har ju han ett jobb som gör att han faktiskt måste gå och lägga sig nån gång på kvällen. Så jag känner mig helt lost. Kan jag ringa redan ikväll, eller är det för tidigt då vi sågs i fredags(och lördag morgon)? Tror han att jag är knäpp/desperat då? Man vill ju inte direkt ge det intrycket...

Många säger att det här är den bästa tiden. Jag tycker att det är jobbigt! Jag vill veta. Vill han ha mig? Vill han bara umgås? Eller kanske vara kk? Vad svaret blir spelar mindre roll, bara jag får veta. Så känns det nu i alla fall. Fast hur ska han kunna veta, när jag knappt vet själv?

Jag tror att det har med åldern att göra. Det blir jobbigare med åren. Det som var kul när man var 18 är mindre roligt när man närmar sig 23...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback