The pause button's broke on my video

Det går så himla mycket upp och ner hela tiden. Idag har det varit väldigt mycket så. Helt schizo. Jag lyssnar på Strong med Robbie Willams och känner att det är jag idag. Not good.
Men nu är det i alla fall lite bättre. Och det känns ju åtminstone bra att dagen inte slutar med tårar.

Anyway. Jag tänkte köra på värsta bästa dieten inför beach -09(eller snarare -15 kanske?). The rockstar diet. Kaffe, cigg, en jävla massa sex och rödvin när hungern verkligen tränger sig på. Både kaffe och cigg ökar ämnesomsättningen, samtidigt som det inte innehåller några kalorier och tar bort en hel del hungerskänslor. Vin däremot innehåller en hel del kalorier, men det ska ju ändå vara bra för kroppen så. Och sex är ju den bästa motionen sägs det...
Hur det går?
Åt helvete! Eller ja, jag har ju bytt ut godispåsen på fredagskvällen mot en pava vin och ett halvt paket cigaretter, men just nu puttrar en form med helt lovely enchiladas i ugnen. Mumma! Jag satsar helt enkelt på beach -20 istället...

Imorrn ska jag träffa lite folk. Ja, förutom de på jobbet då. Ska käka pizza och dricka vin med ett par människor som jag verkligen gillar att umgås med. Missförstå mig inte, jag gillar ju att umgås med alla mina vänner...men jag har alltid så kul med de här. Kul på att annat sätt liksom. Och han har så fint hus. Hehe...
Ska bli trevligt!

Sen är det jobb onsdag och torsdag med. Förhoppningsvis får jag träffa le lover också. Nice, nice. Sen på fredag bär det av till Umeå för övernattning till lördag. Ja, och träffa folk såklart. Och ja, sen får vi se vad det blir resten av min lediga helg.

Nu, enchiladas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback