För drygt 300 spänn...

...kan man faktiskt få en hel del grejer. T.ex. kläder.

Idag har jag köpt en klänning(eller lång tunika, kalla det vad ni vill), ett par gråa byxor, ett jättesnyggt nattlinne, tre par sassy trosor och två par örhängen för ganska exakt 330:-. Det kallar jag att reafynda! Jag hatar i vanliga fall rea, alltså mellandagsrea, sommarrea och sånt...men slutrea är jag mer vän med. Mindre folk och mindre att välja på, då hittar jag grejer konstigt nog.

Var även förbi en badrumsaffär när jag hade varit på stan. Skulle kolla på en ny blandare till badrummet och ett badkar. Till min stora förvåning och glädje så reade de ut blandaren från Gustavsberg som jag kikat på tidigare för mindre än halva priset. 500 spänn nu. Som fått! Hittade också två vaser som jag har haft i mina ägor förut, men som jag råkat riva sönder. Även de var på halva priset. Lycka!
Jag är helt klart en riktigt bra reashoppare ibland!

GBG Nordic Plus med lyftventil

Den nya blandaren...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback