I min säng

Har träffat vänner ikväll. Snackat, skvallrat, snarrat och kollat Let's dance. Trevligt, trevligt. Under dansen kom vi bland annat fram till att vi var lite småtända på George Scott, och att han ser väldigt ung ut för sin ålder. Ibland kan man behöva lite omväxling och byta lammköttet mot ja, annat kött.





Imorrn är det fullt upp, trots att jag har ledigt. Har en hel massa ärenden överallt runt stan. Solbacken, centrum, posten(macken) och säkert något mer också. Men det ska samtidigt bli skönt. Gillar att bocka av ärenden. Det ger mig någon form av känsla av kontroll, vilket jag sällan annars har.

På kvällen får vi se vad som händer. Har biljett till hockeyn om jag vill. Men ska det vara snorkallt så har jag ingen lust att gå. Eller snarare, då har jag ingen lust att sätta mig i en iskall bil efter matchen. Jag kan säkert hitta på något annat i så fall. Kanske någon som vill hänga och snacka lite strunt, eller så gräver jag ner mig under ett täcke i soffan och kikar tv. Jag är inte så kräsen, men väldigt slutkörd just nu.

Nu. Sängen. Renbäddad med krispigt manglade satinlakan. Precis som jag vill ha det.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback