Ja, jag tjatar om tv och Conrad igen

Mitt i allt jobb och resor hit och dit så hinner jag faktiskt med en sak, nämligen att se Weeds. Det händer nån gång då och då att jag verkligen fastnar för en serie, och nu har jag det igen. Jag förstår inte varför jag inte fastnade direkt när jag såg det första gången när det hade premiär i svensk tv, men det kom säkert ikläm med Prison Break eller nåt. Prison Break som jag totaldissar nu. Första säsongen var fenomenal, men sen? Andra går väl an, men jag skulle förmodligen aldrig se det idag. OZ däremot, det är nog den bästa fängelseserien någonsin, och nu finns alla avsnitt i i samlingsbox! Det kliar verkligen i fingarna att springa och köpa den...

Men, Weeds som sagt. Tror att det är säsong 3 som går på tv i Sverige nu, om jag inte missminner mig helt. Har snart plöjt igenom första säsongen(ja, jag är lite efter som sagt) + det som går nu på tv då. Dvs, jag har kvar säsong 2...och jag tror att de åtminstone är inne på säsong 5 i USA. Jag kommer med andra ord att hinna se allt alldeles för fort. Usch, inte bra. Vad ska jag göra sen liksom?

Hur ska jag klara mig utan Conrad som jag totalt kärat ner mig i? Han är ju bara för söt! Som sagt, honom ska jag gifta mig med. Om än jag ska måsta langa knark och få skottskador i våggarna. Det är det värt! Lätt!

Äh, nu är jag löjlig...det är ju bara en tv-serie, men jag brukar ha en tendens att totalt gå ner mig i sånt i perioder. Lever mig in alldeles för mycket. Av just den anledningen var det kanske tur att jag slutade se Prison Break...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback