Måndag.

Ny vecka. Men annars inget nytt.

Mår illa idag. Magen känns fortfarande inte okej och så får jag sånna här spykänslor hela tiden. Visste jag inte bättre skulle jag tro att jag var gravid, men nu vet jag bättre. Det kan ju vara så att jag inte riktigt tål någonting som jag äter. Typ laktos? Men vet ni, jag pallar faktiskt inte att vara utan det, så då mår jag hellre illa och har ont i magen. Så är det. Min kost är helt enkelt alldeles för baserad på mjölkprodukter.

Däremot har jag värsta bra hud idag. Eller hy kanske man säger. Inga jobbiga små finnar som kikar fram, jämn och fin färg(om än lite väl blek...) och dessutom är den len och mjuk. Var länge sen som den sist var så här bra. Yippie! Jag har inte ändrat några rutiner direkt, så jag vet inte vad det beror på. Men så länge det varar är jag glad!

Jobbar eftermiddag idag, men innan har jag tänkt diska, gå med massor av sopor(har värsta stora blomman som har dött och måste fraktas till soprummet) och självklart gå ut med hunden. Hon är förövrigt jättesöt! Träffade henne som hastigast igår, och hon varken skäller eller hoppar. Det uppskattas. Ska nog gå bra det här.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback