Music baby, music

"I had a dream I could buy my way to heaven
When I awoke, I spent that on a necklace"


Jag har alltid varit beroende av örhängen. Har massor i mina gömmor. I somras var det armband som gällde. Köpte på mig en hel drös, både hemma och på resor.
Nu är jag inne i en halsbandsperiod. Så ja, det har blivit en hel del sånna istället. Köpte bland annat två olika hamsa(Fatimas hand) i Stockholm nu senast. 

Men mest av allt gillar jag nog musikrelaterade halsband. Har diverse sånna som jag
tillverkat av pärlplattor + en stor blingad boombox, och i Stockholm hittade jag även den här snygga blingade lp-spelaren i samma stil. Dessutom fick jag det snyggaste av alla, nämligen det coola kasettbandet i miniatyr, av min brorsa i försenad julklapp. Hur grymt som helst!

Dock vet jag inte om jag ska ha riktigt alla samtidigt...kan bli lite overkill kanske?





Image of My Favourite Mixtape




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback